תקנון האתר/חנות

1. כל המחירים של המוצרים באתר כוללים מע"מ אך אינם כוללים דמי משלוח.

2. אנו משתדלים לעדכן את האתר מידי יום ויומו אך עדיין יכול להיווצר מצב שבו מוצר שמופיע באתר אזל מהמלאי ולא נוכל לשלוח אותו. אנו מתנצלים על כך מראש ונודיע לכם מיידית במידה וזה יקרה. בכל מקרה חשוב לציין שלעולם אנו לא נחייב על מוצר שלא נשלח. המערכת רק שומרת מסגרת לטובתנו ואנחנו מבצעים את החיוב האמיתי רק כשכל המוצרים ישנן או שסיכמנו עם הלקוח על שינוי שמקובל עליו. אי לכך אין להשתמש בכרטיסי אשראי עם חיוב מיידי!! 

3. מחירים יכולים להשתנות באתר ללא הודעה מוקדמת , אנו נכבד במחיר הישן רק הזמנות שכבר נקלטו במערכת.

4. אפקט אינה מתחייבת לבצע משלוח לכל הזמנה והיא שומרת לעצמה את הזכות שלא לקבל הזמנות מסויימות ואף לבטלן במקרים מסויימים.

5. כל התמונות באתר הם צילומים \ סריקות של המוצרים האמיתיים, אך יתכנו שינוים בצבעי המוצר.

6. חשבונית מס תשלח יחד עם כל משלוח.

7. כל השיחות למחלקת ההזמנות מוקלטות ונשמרות לתקופה ארוכה. לקבלת שרות טלפוני בתקופת חג הפורים מומלץ להתקשר בשעות הבוקר לפי השעות שמפורטות בשעות הפעילות. ניתן גם לשלוח מייל בצור קשר ונענה עליו תוך יום יומיים.

8. הקנייה באתר היא מגיל 18 ומעלה בלבד

9. ביטולים/זיכויים ע"פ חוק הגנת הצרכן 1981.

    א.ע"מ לקבל זיכוי ערך הטובין צריך להיות גבוה מ 50 ש"ח.

    ב.הטובין לא נפגמו והרוכש לא עשה בהן שימוש!

    ג. ע,מ לקבל זיכוי יש להציג חשבונית קניה, קבלה, פתק החלפה או הוכחה אחרת שהטובין נרכשו מאפקט.

    ד.ניתן לבצע החלפה או זיכוי רק עד 14 יום מיום הקנייה.(לא למוצרים עונתיים!! כריסטמס, פורים, הלואין, חנוכה וכו'). השגות על מוצר/ים שנרכשו יתקבלו רק עד 48 שעות מרגע קבלת הסחורה!

    ה.החזר כספי יתבצע ע"פ צורת התשלום בעת הקנייה. כלומר אשראי תמורת אשראי, המחאה כנגד המחאה וכדומה. דמי ביטול: עד 5% מערך המוצר או 100 ש"ח הנמוך מביניהם.

    ו.כל האמור לעיל מתייחס רק לגבי חנות המתנות, גימיקים והפטנטים! אין החלפות ביטולים או החזרות של מוצרי פורים! אביזרי פורים! או מוצרים עונתיים אחרים כגון: סביבונים,  מוצרי הלואין, קריסמס, חג המולד, סילבסטר וכדומה וכן תפאורות מיוחדות, מוצרים שהוזמנו עבור הלקוח במיוחד ומוצרי קסמים 

ז. ביטול הזמנה ששודרה לאיסוף ונשמרת אצלנו יכולה להתבטל רק על ידי הודעה שתתקבל על ידי הקונה עד 24 שעות מביצוע ההזמנה! ניתן לעשות זאת ע"י מייל או ע"י שיחת טלפון בשעות הפעילות שלנו.

כל זאת אפשרי עד חמישה ימים לפני החג ! (פורים, הלואין, כריסטמס, סילבסטר, חנוכה). אחרי הטווח של החמישה ימים מהחג לא יתקבלו שום ביטולים לאחר ביצוע ההזמנה מכל סיבה שהיא. הזמנות ישמרו אצלנו ללקוח עד חודש מיום ההזמנה. לאחר מכן הסחורה תפוזר ולמזמין לא תהיה אפשרות לדרוש אותה בכל צורה.                    

10.חבילות והזמנות בתקופת השירות

     א.הזמנה דרך האתר אינה מבטיחה שהמוצר קיים במלאי! המלאים משתנים ומתעדכנים כל יום ויתכן מצב שמוצר מופיע עדיין באתר אך הוא אזל מהמלאי. במידה ומוצר מהותי חסר אנו ניצור איתכם קשר להתייעצות משותפת ובמקרה שמדובר במוצר לא מהותי אנו נשלח את החבילה ללא המוצר החסר. בכל מקרה החיוב הסופי יהיה רק על מוצרים שנארזו ונשלחו עבורכם. מערכת האתר רק שומרת מסגרת לטובתנו והחיוב הוא רק חיוב טכני לתקופה קצרה. רק לאחר שההזמנה שלכם מוכנה אנחנו מבצעים חיוב סופי. אין להשתמש במערכת התשלום בכרטיס דיירקט או תייר כיוון שהם מורידים כסף מיידית.

     ב.חבילות בדואר רשום עד למשקל של 2 ק"ג  ובגודל של עד 30X30X30  ס"מ יחויבו ב 22 ש"ח כולל מע"מ. חבילות שהזמנתם בדואר רשום אך משקלן גבוה יותר או שהמוצר גדול מידי לסוג זה של משלוח לא ישלחו ונציגנו יצור אתכם קשר להתייעצות משותפת. חבילות רשומות מגיעות בדרך כלל תוך 6-7 ימי עסקים מרגע יציאת החבילה ממחסננו.

     ג.חבילות שמשקלן הוא בין 2-10 ק"ג או גדולות מ60 ס"מ ישלחו רק בדואר חבילות מהיר (לא תמיד עד לבית, במקומות מסויימים יש לאסוף את החבילה מהמזכירות, נקודת איסוף מרכזית וכו') בעלות של 48 ש"ח כולל מע"מ. חבילות בדואר מהיר מגיעות בדרך כלל תוך ארבעה ימי עסקים מרגע יציאת החבילה ממחסננו. בתקופות עמוסות החבילה לא תצא תמיד באותו היום עקב העומס.

     ד.מוצרים שאורכם/רוחבם גדול יותר מ 60 ס"מ לא ישלחו ברוב המקרים והם ימכרו רק באיסוף עצמי או במקום.

     ה.משלוחים יצאו ברוב המקרים תוך יום או יומיים אך בעת לחץ החגים הטיפול יכול לקחת גם זמן נוסף (גם במשלוחים מהירים).

     ו. משלוחים מהירים מגיעים מרגע המשלוח תוך יום יומיים בדרך כלל ומשלוחים בדואר רשום מגיעים בפועל תוך ארבעה ימים למרות שהזמן הרשום הוא כשבעה ימי עסקים. עם זאת יש לקחת בחשבון שלמקומות מסוימים בארץ זמן המשלוח יכול להתארך. אין שירות משלוחים לכל ישוב בארץ. במידה ומשלוח יצא בכל זאת לישוב שאין בו שירות המשלוח יזוכה במלואו כשהחבילה תחזור אלינו.

     ז.במידה ועבר זמן חריג ולא קיבלתם שום הודעה, מומלץ ליצור איתנו קשר במהירות ע"מ לקבל את מספר המעקב של החבילה. באתר הדואר ניתן לעקוב אחר החבילה וגם לקבל את החבילה ללא פתק ורק עם מספר הקידוד בסניפכם במידה ורשום שחבילה כבר היגיעה ליעדה. במקרה ויש עיקוב בחבילות מהירות אנו נספק לכם את מספר הטלפון של מוקד החבילות לבירור הבעיה. עם זאת עלינו לציין ש 99% מהחבילות מגיעות ליעדן בהצלחה וללא שום בעיות.

    ח.כל החבילות שלנו נשלחות  ע"י דואר ישראל וע"י חברה חיצונית.

    ט.לא ניתן לשלם למובילי החבילות! תשלומים יכולים להתבצע רק דרך האתר. במערכת המאובטחת.

11.סמכות שיפוט – הדין החל על תקנון זה הנו הדין הישראלי בלבד! בסמכות השיפוט נתניה לבית המשפט השלום בת"א.

 12.מוצרים מסוימים ימכרו רק לרוכשי תחפושת.

13. אין מכירה במקום!, רק הזמנות שבוצעו און ליין יטופלו לאיסוף או למשלוח.

There are no products
דילוג לתוכן